.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با آغاز سال 98 منتشر شد ؛
پیام تبریک نایب رئیس سازمان نصر کشور به مناسبت فرا رسیدن سال نو
عباس رمدانی نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران، در پیامی فرا رسیدن سال نو را به جامعه اصناف و بازاریان و فعالان حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات کشور تبریک گفت.
پیام تبریک نایب رئیس سازمان نصر کشور به مناسبت فرا رسیدن سال نو

شمال نیوز: عباس رمدانی نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران، در پیامی فرا رسیدن سال نو را به جامعه اصناف و بازاریان و فعالان حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات کشور تبریک گفت.

متن پیام بشرح ذیل آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار ،یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

باردگر بهار با همه زیبائی هایش فرا رسید و ایام سرسبزی که جلوه ای از آفرینش الهی است مهمانمان گشت تا شکرگذار نعمات بی شمار خداوندی بوده و در چرخش روزگار خدمتگذار بندگان پروردگار باشیم .

سال 97 با همه فراز و نشیب ها سپری شد و همکارانم در بازار همه تلاش خود را در راستای پیشرفت و تعالی اقتصادی کشور به کار بستند و علی رغم شرایط سخت اقتصادی و بی مهری های متحمل شده از بار مسئولیت خطیر خویش شانه خالی نکردند و برگ زرینی در کارنامه درخشان خود اضافه نمودند .

اینک که سال جدید ( 1398 ) با ابلاغ مقام معظم رهبری با نام « رونق تولید » معرفی شده است ، بدون تردید اصناف و بازاریان نیز همچون گذشته در پازل خدمتگذاری خود در راستای تحقق شعار سال نقش آفرینی خواهند نمود .

انتظار می رود مسئولان اقتصادی کشور نیزدر سال 1398 با درک شرایط اصناف کشور ، درک درستی از مطالبات و تنگناهای موجود در راه فعالیت بازار داشته و در راستای رفع موانع موجود تعلل و کم کاری ننمایند .

اين بهار دل انگیز را به جامعه بزرگ اصناف ، بویژه فعالان حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات کشور و مردم شريف ايران تبريك عرض نموده و سالي همراه با سلامتی و شادکامی را آرزومندم .

عباس رمدانی
نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و عضو هیات تمایندگان اتاق اصناف ایران

اول فروردین 1398


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.